הוט מובייל

מי הלקוח?

הוט מובייל, מחברות התקשורת המובילות בישראל, ידועה, בין היתר, בהצעת חבילות סלולר איכותיות במחירים אטרקטיביים. בקמפיין הנוכחי, התמקדנו בחבילה הכשרה שלה – פתרון אידיאלי ללקוחות המחפשים מענה מותאם לערכים ולצרכים שלהם, תוך שמירה על מחירים תחרותיים ושוברי שוק.

מה עשינו?

אסטרטגיית פרסום ממוקדת:
אפיון קהל היעד:מגזר מסורתי ודתי, לקוחות הזקוקים לשירותי סלולר מותאמים ולחוויית שימוש כשרה.
הדגשת הבידול: יצירת מסרים שמדגישים את המחירים השוברי שוק של החבילה הכשרה ואת היתרון התחרותי שלה.
שפה שיווקית מדויקת: פיתוח קריאטיב שפונה לצרכי הקהל, תוך שימת דגש על איכות, אמינות, והנגשת השירותים הכשרים לכל.
ניהול קמפיין רכש מדיה:
מיילים ממוקדים: שליחת דיוורים שיווקיים לרשומות רלוונטיות, תוך הדגשת הערך של החבילה הכשרה.
קמפיין וואטסאפ: שימוש במודעות ידידותיות להנעת קהל היעד לפעולה מיידית ובחינה מחדש של חבילת הסלולר שלהם.
מודעות סטוריז: יצירת תוכן קריאטיבי ופשוט ברשתות חברתיות (פייסבוק, אינסטגרם) שפנו ישירות לצרכים ולרגשות של הלקוחות.
מעקב ואופטימיזציה:
ניטור ביצועי הקמפיינים: התאמות שוטפות שנעשו על בסיס ניתוח התנהגות משתמשים.
שיפור המסרים: מיקוד הקריאטיב והמודעות במילים ובערכים בהתאם לתוצאות.

והתוצאות?

הגדלת נתח השוק: עלייה משמעותית במספר המצטרפים לחבילה הכשרה של הוט מובייל.
הגעה ממוקדת לקהל היעד: תוצאות מוכחות במגזר החרדי והדתי עם חיזוק המודעות לערך הייחודי של החבילה הכשרה.
שביעות רצון גבוהה: שיפור מובהק בתדמית המותג בקרב הקהל הדתי, לצד שימור יתרון תחרותי בשוק.

בקמפיין זה הצלחנו להביא לידי ביטוי את היכולות השיווקיות והקריאטיביות שלנו, במטרה להוביל את הוט מובייל להצלחה מדידה, מחוברת לערכי המותג ולצורכי הלקוחות.
דילוג לתוכן