הוט מובייל, מחברות התקשורת המובילות בישראל, ידועה, בין היתר, בהצעת חבילות סלולר איכותיות במחירים אטרקטיביים. בקמפיין הנוכחי, התמקדנו בחבילה הכשרה שלה – פתרון אידיאלי ללקוחות המחפשים מענה מותאם לערכים ולצרכים שלהם, תוך שמירה על מחירים תחרותיים ושוברי שוק.
אסטרטגיית פרסום ממוקדת:
אפיון קהל היעד:מגזר מסורתי ודתי, לקוחות הזקוקים לשירותי סלולר מותאמים ולחוויית שימוש כשרה.
הדגשת הבידול: יצירת מסרים שמדגישים את המחירים השוברי שוק של החבילה הכשרה ואת היתרון התחרותי שלה.
שפה שיווקית מדויקת: פיתוח קריאטיב שפונה לצרכי הקהל, תוך שימת דגש על איכות, אמינות, והנגשת השירותים הכשרים לכל.
ניהול קמפיין רכש מדיה:
מיילים ממוקדים: שליחת דיוורים שיווקיים לרשומות רלוונטיות, תוך הדגשת הערך של החבילה הכשרה.
קמפיין וואטסאפ: שימוש במודעות ידידותיות להנעת קהל היעד לפעולה מיידית ובחינה מחדש של חבילת הסלולר שלהם.
מודעות סטוריז: יצירת תוכן קריאטיבי ופשוט ברשתות חברתיות (פייסבוק, אינסטגרם) שפנו ישירות לצרכים ולרגשות של הלקוחות.
מעקב ואופטימיזציה:
ניטור ביצועי הקמפיינים: התאמות שוטפות שנעשו על בסיס ניתוח התנהגות משתמשים.
שיפור המסרים: מיקוד הקריאטיב והמודעות במילים ובערכים בהתאם לתוצאות.