ליברה ביטוח

מי הלקוח?

ליברה, חברת ביטוח מובילה בישראל, המתמחה בשירותים חדשניים ובמחירים תחרותיים. ליברה מציעה ללקוחותיה שירותי ביטוח מגוונים, ובין היתר, ביטוח משכנתה שבו ניתן להוזיל עד 50% מכל הצעה נגדית. החברה פנתה אלינו במטרה ליצור קמפיין פרסומי ממוקד ויעיל, שידגיש את ההטבות המשמעותיות של השירות.

מה עשינו?

אסטרטגיית פרסום ממוקדת:
אפיון קהל היעד: זוגות צעירים, משפחות, וכל מי שנמצא בתהליך רכישת דירה ונדרש לביטוח משכנתה.
הדגשת הבידול: העלאת המודעות להנחה המשמעותית של עד 50% על הצעות ביטוח מתחרות.
שפה שיווקית חכמה: פיתוח מסרים שמדגישים את היתרונות הכלכליים והחדשנות של ליברה בשוק הביטוח.
פריסה חכמה: פריסה מדויקת, רחבה ומגוונת על מנת להגיע לכלל קהלי היעד התואמים את הקמפיין.

ניהול קמפיין רכש מדיה:

קמפיין וואטסאפ: שימוש במודעה קריאייטיבית להנעת קהל היעד ועידוד בחינת ביטוח המשכנתה מחדש.
דיוורים במייל: דיוורים ברשומות חזקות ומובילות במגזר.
הגעה לקהל היעד המדויק והרלוונטי ביותר.
קמפיין פרינט: פרסום במקומונים ובעיתונים מובילים כחלק מאסטרטגיה מדויקת והגעה לקהל היעד המדויק לקמפיין. למקסום ומיטוב תוצאות הקמפיין.
מעקב ואופטימיזציה:
ניטור ביצועים בזמן אמת ואופטימיזציה שוטפת לקמפיינים.
שיפור מודעות ודפי נחיתה בהתאם להתנהגות המשתמשים.

והתוצאות?

גידול משמעותי בפניות לקבלת הצעות ביטוח דרך ליברה.
חיסכון משמעותי ללקוחות: אלפי לקוחות פוטנציאליים הבינו את הערך של ביטוח משכנתה משתלם בליברה.
בקמפיין זה הוכחנו את הכוח של אסטרטגיה ממוקדת וקריאטיב מניע לפעולה, שהוביל לתוצאות מדידות וליתרון משמעותי בשוק התחרותי.
דילוג לתוכן