ליברה, חברת ביטוח מובילה בישראל, המתמחה בשירותים חדשניים ובמחירים תחרותיים. ליברה מציעה ללקוחותיה שירותי ביטוח מגוונים, ובין היתר, ביטוח משכנתה שבו ניתן להוזיל עד 50% מכל הצעה נגדית. החברה פנתה אלינו במטרה ליצור קמפיין פרסומי ממוקד ויעיל, שידגיש את ההטבות המשמעותיות של השירות.
אסטרטגיית פרסום ממוקדת:
אפיון קהל היעד: זוגות צעירים, משפחות, וכל מי שנמצא בתהליך רכישת דירה ונדרש לביטוח משכנתה.
הדגשת הבידול: העלאת המודעות להנחה המשמעותית של עד 50% על הצעות ביטוח מתחרות.
שפה שיווקית חכמה: פיתוח מסרים שמדגישים את היתרונות הכלכליים והחדשנות של ליברה בשוק הביטוח.
פריסה חכמה:
פריסה מדויקת, רחבה ומגוונת על מנת להגיע לכלל קהלי היעד התואמים את הקמפיין.
ניהול קמפיין רכש מדיה:
קמפיין וואטסאפ:
שימוש במודעה קריאייטיבית להנעת קהל היעד ועידוד בחינת ביטוח המשכנתה מחדש.
דיוורים במייל:
דיוורים ברשומות חזקות ומובילות במגזר.
הגעה לקהל היעד המדויק והרלוונטי ביותר.
קמפיין פרינט:
פרסום במקומונים ובעיתונים מובילים כחלק מאסטרטגיה מדויקת והגעה לקהל היעד המדויק לקמפיין. למקסום ומיטוב תוצאות הקמפיין.
מעקב ואופטימיזציה:
ניטור ביצועים בזמן אמת ואופטימיזציה שוטפת לקמפיינים.
שיפור מודעות ודפי נחיתה בהתאם להתנהגות המשתמשים.
גידול משמעותי בפניות לקבלת הצעות ביטוח דרך ליברה.
חיסכון משמעותי ללקוחות: אלפי לקוחות פוטנציאליים הבינו את הערך של ביטוח משכנתה משתלם בליברה.
בקמפיין זה הוכחנו את הכוח של אסטרטגיה ממוקדת וקריאטיב מניע לפעולה, שהוביל לתוצאות מדידות וליתרון משמעותי בשוק התחרותי.