פרנקו בן

מה הסטורי? מותג ותיק של הנעלה, ייצור נעליים לכל הזרמים במגזר החרדי.

מה עשינו? סיפרנו את סיפור המותג במגוון אופנים ויצרנו מהלכים מבריקים ויצירתיים, מודעות שיצרו שיח ברחוב החרדי ופרסום דיגיטלי 360° מתוחכם שאף אחד לא נשאר אדיש מולו. והמכירות בשטח הוכיחו את עצמן.

באילו מדיות ובאילו ערוצים?מודעות רחוב | עיתונים | שאלון דיגיטלי שהופץ בווצאפ, ברשימות תפוצה, אושיות | דף נחיתה | באנרים באתרים

התוצאה? כל מודעה יצרה שיח ברחוב החרדי, טראפיק לחנויות, מיצוב גבוה בעולם הישיבות .

דילוג לתוכן